Rekrutacja do klas I publicznych szkół podstawowych rozpocznie się 1 marca 2024 r. o godzinie 12.00
Rekrutacja elektroniczna odbywać się będzie poprzez stronę internetową
https://naborsp-kandydat.edu.gdansk.pl/gdansk
Przed podaną datą system będzie niedostępny.
· od 01.03.2024 r. od godz. 12.00 do 15.03.2024 r. do godz. 16.00 – złożenie wniosku o przyjęcie do szkoły podstawowej wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie przez kandydata warunków i kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym;
· od 06.03.2024 r. od godz. 8.00 do 11.03.2024 r. do godz. 16.00 – przeprowadzenie próby sprawności fizycznej dla kandydatów ubiegających się o przyjęcie do klasy pierwszej publicznej szkoły podstawowej sportowej, publicznej szkoły podstawowej mistrzostwa sportowego, oddziału sportowego w publicznej szkole podstawowej ogólnodostępnej lub oddziału mistrzostwa sportowego w publicznej szkole podstawowej ogólnodostępnej;
· 12.03.2024 r. o godz. 15.00 – podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów, którzy uzyskali pozytywne wyniki próby sprawności fizycznej na warunkach ustalonych przez polski związek sportowy właściwy dla danego sportu, w którym jest prowadzone szkolenie sportowe w danej szkole lub danym oddziale;
· 27.03.2024 r. o godz. 15.00 – podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych w postępowaniu rekrutacyjnym;
· od 03.04.2024 r. od godz. 8.00 do 10.04.2024 r. do godz. 16.00 – potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia w placówce zakwalifikowania;
· 12.04.2024 r. o godz. 15.00 – podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych w postępowaniu rekrutacyjnym.4
od 20.05.2024 r. od godz. 9.00 do 24.05.2024 r. do godz. 16.00 – złożenie wniosku o przyjęcie do szkoły podstawowej wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie przez kandydata warunków i kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu uzupełniającym;
od 21.05.2024 r. od godz. 8.00 do 22.05.2024 r. do godz. 16.00 – przeprowadzenie próby sprawności fizycznej dla kandydatów ubiegających się o przyjęcie do klasy pierwszej publicznej szkoły podstawowej sportowej, publicznej szkoły podstawowej mistrzostwa sportowego, oddziału sportowego w publicznej szkole podstawowej ogólnodostępnej lub oddziału mistrzostwa sportowego w publicznej szkole podstawowej ogólnodostępnej;
23.05.2024 r. o godz. 15.00 – podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów, którzy uzyskali pozytywne wyniki próby sprawności fizycznej na warunkach ustalonych przez polski związek sportowy właściwy dla danego sportu, w którym jest prowadzone szkolenie sportowe w danej szkole lub danym oddziale;
05.06.2024 r. o godz. 15.00 – podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych w postępowaniu uzupełniającym;
od 06.06.2024 r. od godz. 8.00 do 12.06.2024 r. do godz. 16.00 – potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia w placówce zakwalifikowania;
od 14.06.2024 r. do godz. 15.00 – podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych w postępowaniu uzupełniającym.
Przypominamy, że kandydaci do klas pierwszych przychodzący na testy sprawnościowe maja obowiązek posiadać zaświadczenie od lekarza pediatry o stanie zdrowie dziecka bez przeciwwskazań do przystąpienia do testu sprawności fizycznej ogólnej w ramach rekrutacji do klasy pierwszej sportowej.
Dziecko należy zaopatrzyć w:
1. tornister,
2. worek na strój sportowy (podpisany),
3. piórnik, w którym znajdować się będą:
– długopisy,
– ołówek (najlepiej HB),
– kredki (najlepiej niełamliwe),
– dobra temperówka,
– gumka (najlepiej zwykła typu „Myszka”),
– nożyczki,
– linijka.
4. dwie ryzy papieru,
5. zeszyty w kratkę i trzy linie, brudnopis,
6. teczka z gumką formatu A4,
7. koszulki foliowe do segregatora (10 sztuk),
8. podstawowe materiały plastyczne:
– bloki rysunkowe białe: 2 x mały (format A4) i 2 x duży (format A3),
– bloki rysunkowe kolorowe: 2 x mały (format A4) i 2 x duży (format A3),
– bloki techniczne białe: 2 x mały (format A4) i 2 x duży (format A3),
– bloki techniczne kolorowe: 2 x mały (format A4) i 2 x duży (format A3),
– wycinanki,
– kredki świecowe Bambino,
– pastele,
– farby plakatowe (12 kolorów), akwarele,
– pędzel gruby i cienki, kubeczek na wodę,
– plastelina,
– brystole (6 dowolnych kolorów),
– bibuły 10 kolorów,
– inne, wskazane przez wychowawcę podczas zebrania.
9. Inne:
– chusteczki higieniczne,
– ręcznik papierowy,
– patyczki do liczenia,
– obuwie zamienne.
Tornister jak i inne przybory warto dla bezpieczeństwa podpisać (najlepiej wewnątrz).
Drodzy Rodzice,
w związku z przyjęciem dziecka do naszej szkoły prosimy o dostarczenie:
· wniosku o przyjęcie dziecka – do pobrania,
· kserokopii aktu urodzenia,
· informacji o gotowości dziecka do podjęcia nauki w szkole podstawowej,
· dwóch zdjęć legitymacyjnych
· opinii z Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej – jeśli dziecko posiada,
· orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego – jeśli dziecko posiada,
· aktualne badania zdrowia sportowca – KARTA ZDROWIA SPORTOWCA – muszą być dostarczone najpóźniej do 1 września 2023 roku – dotyczy uczniów oddziału sportowego
Rodzice uczniów oddziału sportowego zobowiązani są do zakupu stroju sportowego z logo szkoły- dziewczynki: body, szorty, legginsy,
chłopcy: koszulki, szorty, zapiętki.
Dodatkowo można dokupić bluzę i spodnie- nie są obowiązkowe.
Szczegóły zamówienia dostępne są w formularzu do pobrania.
Zamówienia i wpłaty należy dokonać do 20 czerwca 2023 roku.
Wypełniony formularz należy złożyć w sekretariacie lub wysłać skan podpisanego dokumentu na adres info@olimpijczyk.gda.pl do dnia 20 czerwca 2023 roku.