REKRUTACJA 2024/2025

Rekrutacja do klas I publicznych szkół podstawowych rozpocznie się 1 marca 2024 r. o godzinie 12.00

Rekrutacja elektroniczna odbywać się będzie poprzez stronę internetową

https://naborsp-kandydat.edu.gdansk.pl/gdansk

Przed podaną datą system będzie niedostępny.

TERMINY POSTĘPOWANIA REKRUTACYJNEGO
dla klas pierwszych w szkołach podstawowych na rok szkolny 2023/2024

·   od 01.03.2024 r. od godz. 12.00 do 15.03.2024 r. do godz. 16.00 – złożenie wniosku o przyjęcie do szkoły podstawowej wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie przez kandydata warunków i kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym;

·     od 06.03.2024 r. od godz. 8.00 do 11.03.2024 r. do godz. 16.00 – przeprowadzenie próby sprawności fizycznej dla kandydatów ubiegających się o przyjęcie do klasy pierwszej publicznej szkoły podstawowej sportowej, publicznej szkoły podstawowej mistrzostwa sportowego, oddziału sportowego w publicznej szkole podstawowej ogólnodostępnej lub oddziału mistrzostwa sportowego w publicznej szkole podstawowej ogólnodostępnej;

·      12.03.2024 r. o godz. 15.00 – podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów, którzy uzyskali pozytywne wyniki próby sprawności fizycznej na warunkach ustalonych przez polski związek sportowy właściwy dla danego sportu, w którym jest prowadzone szkolenie sportowe w danej szkole lub  danym oddziale;

·   27.03.2024 r. o godz. 15.00 – podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych w postępowaniu rekrutacyjnym;

·    od 03.04.2024 r. od godz. 8.00 do 10.04.2024 r. do godz. 16.00 – potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia w placówce zakwalifikowania;

·   12.04.2024 r. o godz. 15.00 – podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych w postępowaniu rekrutacyjnym.4

TERMINY POSTĘPOWANIA UZUPEŁNIAJĄCEGO
oraz terminy składania dokumentów do klas pierwszych publicznych szkół podstawowych

od 20.05.2024 r. od godz. 9.00 do 24.05.2024 r. do godz. 16.00 – złożenie wniosku o przyjęcie do szkoły podstawowej wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnienie przez kandydata warunków i kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu uzupełniającym;

od 21.05.2024 r. od godz. 8.00 do 22.05.2024 r. do godz. 16.00
– przeprowadzenie próby sprawności fizycznej dla kandydatów ubiegających się o przyjęcie do klasy pierwszej publicznej szkoły podstawowej sportowej, publicznej szkoły podstawowej mistrzostwa sportowego, oddziału sportowego w publicznej szkole podstawowej ogólnodostępnej lub oddziału mistrzostwa sportowego w publicznej szkole podstawowej ogólnodostępnej;

23.05.2024 r. o godz. 15.00
– podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów, którzy uzyskali pozytywne wyniki próby sprawności fizycznej na warunkach ustalonych przez polski związek sportowy właściwy dla danego sportu, w którym jest prowadzone szkolenie sportowe w danej szkole lub danym oddziale;

05.06.2024 r. o godz. 15.00
– podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych w postępowaniu uzupełniającym;

od 06.06.2024 r. od godz. 8.00 do 12.06.2024 r. do godz. 16.00
– potwierdzenie przez rodzica kandydata woli przyjęcia w postaci pisemnego oświadczenia w placówce zakwalifikowania;

od 14.06.2024 r. do godz. 15.00
– podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych w postępowaniu uzupełniającym.

Przypominamy, że kandydaci do klas pierwszych przychodzący na testy sprawnościowe maja obowiązek posiadać zaświadczenie od lekarza pediatry o stanie zdrowie dziecka bez przeciwwskazań do przystąpienia do testu sprawności fizycznej ogólnej w ramach rekrutacji do klasy pierwszej sportowej.

Wyprawka szkolna dla pierwszaka 2024/2025

Dziecko należy zaopatrzyć w:

1. tornister,

2. worek na strój sportowy (podpisany),

3. piórnik, w którym znajdować się będą:

–    długopisy,

–    ołówek (najlepiej HB),

–    kredki (najlepiej niełamliwe),

–    dobra temperówka,

–    gumka (najlepiej zwykła typu „Myszka”),

–    nożyczki,

–    linijka.

4. dwie ryzy papieru,

5. zeszyty w kratkę i trzy linie, brudnopis,

6. teczka z gumką formatu A4,

7. koszulki foliowe do segregatora (10 sztuk),

8. podstawowe materiały plastyczne:

–     bloki rysunkowe białe: 2 x mały (format A4) i 2 x duży (format A3),

–     bloki rysunkowe kolorowe: 2 x mały (format A4) i 2 x duży (format A3),

–     bloki techniczne białe: 2 x mały (format A4) i 2 x duży (format A3),

–     bloki techniczne kolorowe: 2 x mały (format A4) i 2 x duży (format A3),

–     wycinanki,

–     kredki świecowe Bambino,

–     pastele,

–     farby plakatowe (12 kolorów), akwarele,

–     pędzel gruby i cienki, kubeczek na wodę,

–     plastelina,

–     brystole (6 dowolnych kolorów),

–     bibuły 10 kolorów,

–    inne, wskazane przez wychowawcę podczas zebrania.

9. Inne:

–     chusteczki higieniczne,

–     ręcznik papierowy,

–     patyczki do liczenia,

–     obuwie zamienne.

 

Tornister jak i inne przybory warto dla bezpieczeństwa podpisać (najlepiej wewnątrz).

Drodzy Rodzice,

w związku z przyjęciem dziecka do naszej szkoły prosimy o dostarczenie:

·      wniosku o przyjęcie dziecka – do pobrania,

·      kserokopii aktu urodzenia,

·      informacji o gotowości dziecka do podjęcia nauki w szkole podstawowej,

·      dwóch zdjęć legitymacyjnych

·      opinii z Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej – jeśli dziecko posiada,

·      orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego – jeśli dziecko posiada,

·      aktualne badania zdrowia sportowca – KARTA ZDROWIA SPORTOWCA – muszą być dostarczone najpóźniej do 1 września 2023 roku – dotyczy uczniów oddziału sportowego

Rodzice uczniów oddziału sportowego zobowiązani są do zakupu stroju sportowego z logo szkoły- dziewczynki: body, szorty, legginsy,

chłopcy: koszulki, szorty, zapiętki.

Dodatkowo można dokupić bluzę i spodnie- nie są obowiązkowe.

Szczegóły zamówienia dostępne są w formularzu do pobrania.

 Zamówienia i wpłaty należy dokonać do 20 czerwca 2023 roku. 

Wypełniony formularz należy złożyć w sekretariacie lub wysłać skan podpisanego dokumentu na adres info@olimpijczyk.gda.pl do dnia 20 czerwca 2023 roku.